Felanmälan TV-kanaler

Hej!
Vi har varit utan tv kanaler i helgen, har ringt det nr som ni hänvisar till, 020 222222, för felanmälan. För att göra felanmälan behövdes organisationsnummer eller inloggning med bank id av den som har avtal med det företaget, hur gör man då?

Lena

Kommentarer

  • Hej Lena,
    När ni gör en felanmälan ska ni välja som privatkund, och när de frågar om mobilt bankID behöver ni inte legitimera er. Om ni dröjer kvar kommer ni vidare till felanmälan ändå.

    Astrid
  • Vi är utan tvkanaler på Vallvägen??

    Vad är felet?
    Per-Erik Elmfors
  • Hej!
    Börja med att kontakta Telenor på 020 222 222 så att dom kan kolla om det finns något fel hos dom.

    Marie Danielsson Kundtjänst