Trasiga maskiner i tvättstugan

Går det inte att ordna så att alla kan se när det är en maskin trasig i tvättstugan och om det är felanmält? Det skulle onekligen underlätta om man kan boka den andra tvättstugan istället i så fall. Som det är nu fungerar det ju inte om man öppnat dörren
Ann-Charlotte Ivares

Kommentarer

  • Hej Ann-Charlotte!
    Tyvärr klarar inte systemet av det som det är nu. Jag vidarebefordrar din synpunkt till systemleverantören.
    Jon