Studentlägenhet

Hej jag undrar om det finns taklampor i lägenheterna på stengatan 6? Samt om det finns hållning för gardiner? Och finns det persienner?
Tack på förhand
Malin Sandberg

Kommentarer

  • Hej Malin, gardinhållare finns och taklampa finns i köket. Persienner är ingenting som vi har satt upp men kan finnas om tidigare hyresgäst har satt upp och lämnat kvar dem.

    Vänligen /Josefin
    Josefin Bäck