Storlek på kyl och frys

Vi bor i en stor 3a men har endast liten kyl och frys.  Andra 3or i området har stor kyl och frys.  Borde det inte vara lika för alla? Frysen är fullproppad och det går inte att storhandla då det inte finns plats! Kan man få större vitvaror?
Anne-mari H

Kommentarer

  • Hej Anne-Mari!
    Man kan kanske tycka att alla lägenheter av samma storlek borde ha samma köksutrustning. Som du mycket riktigt säger så kan det ibland skilja från lägenhet till lägenhet beroende på vad som hänt genom åren. Orsaker till att man gjort ombyggnationer eller förändringar kan t.ex vara handikappanpassningar eller vattenskador.
    Jon