Spärrad

Hej jag har blivit spärrad pga jag har inte svarat på erbjudanden på lägenheter. Hur blir jag ospärrad. Behöver lägenhet pga jobb i Hudiksvall.
Brian King

Kommentarer

  • Hej Brian,

    Kontakta vår kundtjänst 0650-35400 så får du hjälp där.
    Anna Tommila Kundtjänst
  • Hej jag försöker komma fram men ingen svara.
    Tack
    Mvh Brian King
    Brian King
  • Hej,

    under sommartid är det lite längre kötid på telefonen än vanligt.
    Anna Tommila Kundtjänst
  • Jag skulle gå in på mitt konto men då var det spärrat. Hur får jag upp det?
    Hälsing av Sven.olov
    Sven-Olof Andersson
  • Hej Sven-Olof,

    Om ditt konto blivit spärrat måste du kontakta vår kundtjänst på 0650-35400.
    Anna Tommila Kundtjänst