Lösenord för att boka tvättstuga via webben

Hej! Jag skulle vilja ha en pinkod för att kunna boka Tvättstugan, kan ni skicka en sån till mig?

Sophie

Kommentarer

  • Hej Sophie,

    Du är välkommen att ringa vår reception på 0650-354 00eller maila info@hudikhem.se så kan vi hjälpa dig med det.

    Vänligen,
    Astrid
  • Hejsan
    Jag tänkte att jag vill boka tvätt stuga via webben är på vallvägen..  vi bor på Vallvägen 19c Elmfors.
    Roselyn Elmfors
  • Hej Roselyn,

    Du är välkommen att ringa vår reception på 0650-354 00 eller maila info@hudikhem.se så kan vi hjälpa dig med det.

    Vänligen,
    Anna Tommila Kundtjänst
  • Hej! Jag skulle välja en pinkod för att boka tvättstugan på Kasköplan 5!
    Mvh, Mojtaba Ahmadi
    Lgh 1201

    Mojtaba Ahmadi
  • Hej, du är välkommen att ringa vår kundtjänst på 0650-35400 så kan vi hjälpa dig med det.

    Vänligen
    Johanna Falk Uthyrare