Bostadskö för Kattvikskajen

Hej!
Nya bostäderna ni ska bygga på kattvikskajen.
När beräknas dom vara klar? Kommer det gälla lika där att man går efter kösystem? Eller behöver man anmäla intresse långt innan?
Pontus Helmersson

Kommentarer

  • Hej Pontus,
    Lägenheterna beräknas vara klara för inflyttning hösten 2022.
    Ni kommer att kunna söka dessa lägenheter på samma sätt som våra lägenheter vi har idag. Vi kommer så småningom publicera dessa lägenheter på hemsidan och där kan ni anmäla intresse. Inget datum är satt exakt när vi publicerar dem.
    Det är ingen separat kö för dessa lägenheter.

    Vänligen,
    Astrid
  • Hej, hur många lgh kommer det att byggas och vilka storlekar blir det av varje?
    Fredrik Hellberg
  • Hej Fredrik,

    Läs om våra lägenheter på Kattvikskajen här.

    Vänligen,
    Astrid