När får man svar om man fått lägenheten eller ej?

Om man tackat ja till en lägenhet man fått visning på, hur länge måste man vänta innan man vet om man fick den eller ej?
Linn

Kommentarer

  • Hej Linn
    Du får svar vardagen efter sista svarsdatum på ditt erbjudande. Om det dröjer någon extra dag kan det bero på handläggningstiden.
    Eva
  • Okej. Jag har fått två visningar och tacka ja till den ena. Men eftersom att det är helgdagar nu så kommer jag inte få reda på om jag får den eller inte innan det är försent för att svara på den andra lägenheten.  Hur går man tillväga?
    Linn
  • Svara ja på båda erbjudanden. Vi hör av oss så fort vi kan under denna vecka.
    Eva