Önskar hyra lägenhet i Norrbo

Hej!
Jag skriver i ärende åt min väninna.
Hon önskar hitta en lägenhet i Norrbo.
Skulle det vara möjligt att ni hör av er om det skulle bli någon ledig, så att det går att ställa sig i kö på den?

Mvh sara
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara
    Va kul att hon är intresserad av att hyra lägenhet av oss. För att se lediga lägenheter och kunna söka när en sådan blir ledig, behöver hon ställa sej i vår bostadskö. Gå in på vår hemsida www.hudiksvallsbostader.se för att registrera henne som sökande. På intresseanmälan kan hon fylla i en prenumeration, då får hon på sin meiladress information när det blir en ledig lägenhet i Norrbo. Lycka till!
    Eva