Lägenhet

Ska eventuellt flytta upp och börja jobba i Hudiksvall, hur ser det om man kommer utifrån och ska jobba angående lägenhet? Har just nu 877 poäng, hur långt kommer jag på dom? Söker helst 2 eller 3a. Stan, (öster,väster) eller Forsa funkar också.
Med vänlig hälsning, Oskar Smids
Oskar Smids

Kommentarer

  • Hej Oskar,

    Det är svårt att svara på eftersom det är olika sökande på olika lägenheter och därför varierar poängen. Vi publicerar hur många sökande och hur många poäng personen på plats nr 4 har på alla lägenheter. Där kan man se på ett ungefär hur många poäng som krävs. Tänk på att poängen ökar varje dag lägenheten ligger ute så sista publiceringsdag bör ge en mer korrekt poäng än första dagen lägenheten ligger ute på hemsidan.
    Anna Tommila Kundtjänst