Köplats

Jag har nummer fyra i köplats vad jag än söker, hur kommer det sig? / Anna
Anna Drejare

Kommentarer

  • Hej Anna,
    På vår hemsida vid lediga lägenheter visar vi alltid vad plats 4 i kön har för poäng, kan det vara så att det är de du menar?
    Dina poäng kan du se på "Mina sidor", på detta sätt får du en inblick vart ungefär du ligger i kön när du söker en lägenhet.

    Vänligen,
    Mikaela Arousell