Kan man öka sina poäng?

Får man endast köpoäng av att vara medlem eller kan man göra något mer själv för att öka poängen?
Mvh Satu Raivonen
Satu Raivonen

Kommentarer

  • Hej Satu.
    Nej det finns ingen möjlighet att öka på sina poäng mer än en poäng per dag som man får.
    Om man har fått en nyanställning i Hudiksvalls kommun och bor i annan kommun får man 500 extrapoäng som är giltiga i 6 månader.
    Astrid