Jag vill göra en intresseanmälan men det går inte, vad gör jag för fel?

Varför står det "För att kunna söka detta objekt måste du fylla i en ansökan för denna typ av objekt"  vad är det för objekt som jag måste fylla i?
Futsum Asgodom

Kommentarer

  • Hej Futsum

    För att kunna lämna intresse på ett objekt måste du registrera dej i bostadskön, parkeringskön eller förrådskön först. Om du har registrerat dej i tex bostadskön och försöker lämna intresse på ett förråd, kommer detta inte att fungera. Du behöver registrera dej i förrådskön för att kunna lämna intresse på ett förråd osv.
    Eva