Tidigare hyresgäst har inte avslutat sitt internetabonnemang

Flyttade in 1 oktober, internet står på förra hyresgästen, hon är avliden, får inte tag på dödsbo, kan inte stänga av internet för har inte uppgifter från förra hyresgästen. Vänt mig till internetleverantören Telenor, fiberstaden, internetleverantören jag egentligen vill ha Bahnhof, fastighetsskötaren, men ingen har någon aning om vad som ska göras. Jag vill ha annat internet, börjar bli väldigt less på att det ska vara låst på annan person. Vart vänder jag mig nånstans?
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,
    Kontakta oss på 0650-354 22 så kan vi undersöka saken och hjälpa dig.
    Astrid