Installera tvättmaskin

Min leverantör säger att jag måste ha ett godkännande från er för att installera egen tvättmaskin på Rönnstigen
Annika

Kommentarer

  • Hej Annika, du behöver inte ett godkännande från oss för att installera tvättmaskinen (det gäller endast installation av diskmaskin). Dock finns det krav på ett visst utrymme samt vissa standardmått att förhålla sig till för att få installera tvättmaskin. Dessa mått bör leverantören känna till. Det är också viktigt att installationen är fackmannamässigt utförd.

    Vänligen /
    Josefin Bäck