Inget mail

Vi fick inget mail om 3-rums lägenhet på Gjutaregatan H-vall 1 mars 2019?
Gjutareg. ingår i våra önskemål på vår intresselista.
Stig Nordh

Kommentarer

  • Hej Stig
    Jag gick in på eran ansökan och ser att ni fyllt i våningsplan 1-7. Ändra det till 0-7 så kommer även lägenheter som har ingång från bottenvåningen med, alternativt att ni inte skriver något våningsplan alls, då kommer ni se alla 3:or.
    Eva
  • Hej! Jag fick inget mail ang ledig lgh på Gjutaregatan trots att intresseanmälan finns registrerad och i fyllt våning 0. Märkligt!
    Gudrun Henriksson
  • Hej Gudrun
    Du behöver kolla din ansökan, du har skrivit min antal rum 4 och max antal rum 3.Vänd på den ordningen så kommer du se alla 3:or och 4:or.
    Eva