Hur gör jag om det behövs byta golvmatta i min lägenhet?

Hur går jag tillväga om jag vill byta golv i vardags rummet ( parkett )
Micke

Kommentarer

  • Hej
    Sedan några år tillbaka finns ej golv- eller mattbyte med i lägenhetsfonden längre, så du kan inte själv beställa detta. Du behöver kontakta din husvärd, som arbetar på ditt bostadsområde, för en bedömning. Kontaktuppgifter sitter i trapphuset där du bor.
    Eva