Gästlägenhet i Delsbo

Hej,

Jag undrar hur jag bär mig åt för att boka gästlägenheten på Björkgatan 43 i Delsbo?

Skulle också vilja veta vad det kostar.
I dagsläget är jag intresserad av att boka den v33 fre-sön.

Med vänliga hälsningar Daniel Thelin.

Daniel Thelin

Kommentarer

  • Hej Daniel, för att boka gästlägenheten behöver du mejla eller ringa till vår kundtjänst. Enklast är att ringa då gästlägenheten kan vara bokad datum kan vara och du vill anpassa din bokning efter detta.
    Info@hudiksvallsbostader.se

    Pris: 200:- / natt eller 500:- fre-mån.

    Lär mer om gästlägenheterna här (Du behöver logga in för att komma åt informationen).

     Vänligen/
    Josefin Bäck