Garage

Jag ska köpa en moped och vill inte förvara den utomhus och undrar då om jag kan hyra ett garage. Det känns tryggare att förvara mopeden i ett garage, med tanke på stöldrisken. Eller kan jag ställa in mopeden i förrådet?  Jag bor på Kasköplan 1.
Helena wiberg

Kommentarer

  • Hej Helena, vi har ett antal mopedgarage. Om du inte redan står i bilplatskön börjar du med att registrera dig i den kön (via mina sidor eller kundtjänst). Sedan kan du börja leta lediga bilplatserunder fliken "ledigtjust nu" eller genom kundtjänst.

    Moped får inte förvaras i förrådet.

    Telefon: 0650 354 44
    Mail: Info@hudiksvallsbostader.se

    Vänligen/
    Josefin Bäck