Förfallen faktura

Jag hade fört över pengarna på ett annat konto och förde sedan tillbaka dem för sent för att betala hyran. Hur ska jag göra för att betala nu?
Alex

Kommentarer

  • Hej Alex, vi testat att dra autogiro en gång till efter förfallodatumet. Har hyran inte dragits efter det kan du kontakta vår avdelning för hyresdebitering på 0650 354 21 mellan 09 - 12.

    Vänligen / Josefin
    Josefin Bäck