Tacka ja till lägenhet, måste jag hyra den då?

Om man blir erbjuden visning och tackar ja här på hemsidan, är man tvungen att hyra lägenheten om man får den då? Hur många gånger kan man tacka nej när man blir erbjuden lägenhet? Påverkar det ens plats i kön?

Elin

Kommentarer

  • Hej Elin
    När du får ett erbjudande på en lägenhet ska du titta och lämna svar inom en vecka. Svarar du inte räknas det som nej tack. Svarar du ja och uppfyller våra krav för att teckna ett avtal samt är den av dom erbjudna som har flest poäng kommer vi kontakta dej per telefon. När du tackat ja till en lägenhet förutsätter vi att du vill teckna kontrakt.

    Om du tackat nej till 3 lägenheter lägger systemet in en automatisk spärr, kontakta då uthyrningen för en genomgång av intresseanmälan. Din plats i kön påverkas inte och poängen fortsätter ticka.

    Vänligen

    Eva
  • Hej mitt användarkonto är spärrat trots att min god man om bostad för uthyrning mailats av honom angående intresset varför mvh Maria Lundin  0735 666848  min god man Roland Johansson
    Maria Lundin
  • Hej Maria
    Ta en kontakt med vår kundtjänst efter klockan 10:00på 0650-35400 så hjälper de dig.
    Linus