Se den fjärde sökandes poäng

Vill bara tacka för att ni gjort så att man kan se hur många poäng den fjärde sökande har, Kanon !
Mvh Kent
Kent Svedman

Kommentarer

  • Ja, visst blev det bra. Tack för respons:)
    Eva
  • Har ni tagit bort möjligheten att se 4:e sökandes poäng nu?
    Annika Holmberg
  • Hej! Ja den möjligheten finns inte kvar längre.

    Marie Danielsson Kundtjänst
  • Den nya hemsidan är mycket sämre än den gamla. Man kan inte ens se hur många som har sökt en lägenhet. Förut har man också kunnat se planlösningen på sin egen lägenhet. Varför försämrar ni för era hyresgäster?
    Annika Holmberg
  • Hej
    Jag kan förstå att upplevelsen är att det blivit sämre när vissa funktioner försvinner även om samtidigt många nya bra tillkommit. Vi arbetar förstås löpande nu på att utveckla webbplatsen så att den ska bli så bra det bara går och bli ett stöd för våra hyresgäster och sökande.
    Fortsätt gärna att delge vad ni saknar eller upplever, bra som dåligt. Det hjälper och vägleder oss i det fortsatta arbetet.
    Linus
  • Saknar att se hur många poäng den som är på 4:e plats har.
    Sedan hittar jag inte igen där man förut såg hur mycket man hade i lägenhetspotten för ev målning, tapetsering mm. Det kan vara jag som är oteknisk, men jag tycker jag har klickat på alla flikar som finns.
    Det är mer förtroendeingivande med öppna siffror vad gäller bägge ovanstående punkterna.
    Merja
  • Hej! Angående hur många poäng den som har plats nr 4 så arbetar vi på detta. Ang reparationsfonden så kan du inte längre se på mina sidor, men du är välkommen att ringa in till oss på 0650-35400.
    Marie Danielsson Kundtjänst