Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Fel belopp i momsrapporten

Jag har makulerat alla tidigare verifikat då dom blivit fel. Nu kommer inte momsen med på momsrapporten, endast försäljningen.
Hur ska jag göra?
Josefin Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Har du momskoder på försäljningskontona? Se under Inställningar - Konton - Kontoplan.
    Om du redan har skapat en momsavstämning så nollställs momsen på rapporten, kontrollera att ni inte har gjort en momsavstämning redan under verifikationslistan för den perioden.
    Isabelle
  • Jag har gjort momsavstämning tidigare men nu makulerat allt, jag trodde det skulle komma upp ny moms eftersom jag gjort ändringar.
    Hur ska jag göra då för att få med momsen på underlaget?

    Mvh Josefin
    Josefin
  • Vänligen skicka en verifikationslista till oss, så får vi se hur verifikationerna ser ut. Maila smart@hogia.se
    Isabelle

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy