Vilken diameter på stången har hängparasoll SideWinder XL?

Jag har en altan med ingjuten parasollfot och undrar om Hillerstorp SideWinder XL kommer passa, för det är en modell som i övrigt skulle passa mina behov i övrigt. Det jag behöver veta är vilken tjocklek det är på stammen/stången/stativet på parasollet där det går in i foten för att veta om den passar mitt fäste.
Emil

Kommentarer

  • Stången är 7,5 x 5 cm.
    Amanda
  • Er stången på hängparasoll SideWinder XL standard så att den passar med en evt. parassolfot med hjul?

    Helene Brandi
  • Till våra hängparasoller SideWinder XL medföljer en kryssfot som behöver kompletteras med 4st betongplattor.
    Amanda
  • Tack men passar den med typ denna, jag föredrar på hjul?

    Helene Brandi
  • Nej det gör den inte.
    Amanda