Vart kan man provsitta era möbler?

Hej, jag är intresserad av er loungegrupp Himmelsnäs men skulle gärna vilja provsitta möbeln innan jag beställer den. Vart kan jag göra det?
Karin

Kommentarer

  • Vad roligt att du är intresserad av en Hillerstorp-möbel!

    Vad våra återförsäljare visar upp i sina butiker kan variera. Det bästa är om ni kontaktar era närmsta återförsäljare och hör med dem om de har produkten i sin utställning. Ni hittar alla våra återförsäljare på vår ÅF-Karta som ni hittar här, ÅF-Karta.
    Amanda
  • Jag söker Hillertorp Fårö som jag tror skulle passa perfekt för oss. Vill förstås se den och provsitta innan köp. Ringt massa återförsäljare i Stockholms trakten men ingen har den inne.
    kan ni hjälpa mig med information om var jag kan se den i Stockholms området?
    Eva
  • Fårö har precis kommit in i lager för denna säsongen, och vi har i huvudsak sålt denna till våra online återförsäljare. Vi har därför inget tips till dig om vart du kan hitta den.
    Adam