Var kan jag se och prova er utemöbler?

Var kan jag se och provsitta era utemöbler någonstans mellan Stockholm och Nyköping?
De återförsäljare ni hänvisar till har ingen utställningen och kan visa möblerna live.
Har inte lust att handla möbler för 15 000 kr utan att först sett eller känt på material och stabilitet!!
Catharina Rydgård

Kommentarer

  • Hej,

    Kika med Kila Möbler eller Svenska folkhemmet som är en av de större i Stockholm & Nyköpings-området.
    Tommy