Utförsäljning

Hej, har varit och handlat tidigare på er utförsäljning vid 1 Maj ( brukar kalla det ” kosläppet” 😉). Blir det någon sån i år? Svårt i dessa pandemi tider förstår jag, eller gör ni på nåt annat sätt? Mvh Eva
Eva

Kommentarer

  • Vi kommer inte ha någon utförsäljning i år på grund av hur situationen ser ut. .
    Amanda
  • Hej! Samma fråga som ovan, blir det någon rea-outlet i år?! Vänligen Clara
    Clara
  • God dag Clara,

    Tyvärr blir det ingen rea-outlet i år heller.

    Ha en trevlig dag,
    Bertil
  • Hej, blir det någon utförsäljning 2022?
    Maja
  • God dag Maja,

    Det blir tyvärr ingen utförsäljning.

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil
  • Hej kommer ni ha utförsäljning i år då?
    Valmira
  • Hej,

    I år kommer vi ha en utförsäljning 1-2/4 2023. Besöksplats: Hillerstorps Trä AB, Brogatan, Hillerstorp.

    Öppettider
    Lördag 1 april kl. 10-16
    Söndag 2 april kl. 12-16

    Välkommen!
    Amanda
  • Den 1-2 april 2023 kommer vi anordna en utförsäljning hos oss. Vi erbjuder högklassiga utomhusmöbler till rabatterade priser, gäller utgående modeller med upp till 70 % rabatt.

    Öppettider
    Lördag 1 april kl. 10-16
    Söndag 2 april kl. 12-16

    Besöksplats: Hillerstorps Trä AB, Brogatan, Hillerstorp

    (Ta med släpkärran, möblerna betalas och hämtas på plats).

    Betalning via swish / Varor i befintligt skick / Ej bytesrätt

    Välkommen!
    Amanda