Utemöbler herrgård

Gruppen Herrgård som ni hade förra året bestående av 2 stolar, soffa och bord. Finns den kvar i ert sortiment?
Reine

Kommentarer

  • Herrgård säljs endast hos våra återförsäljare Bygghemma och Trademax.
    Amanda
  • Hej
    Vilket överdrag till matgruppen herrgård är mest lämpat, med tanke på passform osv?
    3-sits soffa
    Matbord
    2 fåtöljer
    Andreas Ampel
  • Vi har inget måttanpassat möbelskydd till gruppen. Ni hittar alla våra möbelskydd vi erbjuder här.
    Amanda
  • Har ej efterfrågat möbelskydd. Felskickat
    Reine Martinsson
  • Nej, det har jag också konstaterat att det inte finns.
    Men vilket av alla är lämpligast/skulle ni rekommendera till ovanstående möbelgrupp?
    Andreas Ampel
  • Till herrgård skulle ni behöva ett som är runt 260x190x100, och det ser dessvärre ut som att vi inte har något som är så stort så att samtliga mått ryms.
    Amanda