Utemöbler olja

Hej,
Jag har ett sätt utemöbler med bord och stolar från er, som behöver vård. Jag har slipat av det gamla och nu undrar jag hur jag får det till så likt i färg som resten av möbeln, Vänligen se bild.Är det tjärolja som ger samma mörka ton eller annat. Jag skulle uppskatta om ni kunde rådgöra.

Tack på förhand

Ali

Kommentarer

  • Hej Ali,

    För att få fram bättringsfärg så ber vi er kontakta er lokala färgleverantör med tex. en del av en möbel såsom ett armstöd för att få fram kulören.

    Det finns ingen färgkod för våra laserade furu möbler eftersom färgen beror på den specifika laseringen som används och träets naturliga färg.
    Tommy