utemöbler

Har köpt en Utefåtölj från er via Bygghemma som heter Alcudia. Stod i liten text (som jag missade) att kuddar inte ingår och nu önska jag köpa kuddar till er fårölj Alcudia. Hur gör jag?
Fråga 2 är om denna fåtölj Alcudia ska vara väldigt sträv, lite som man jämför hyvlat virke med ohyvlat? // Fabian

Fabian Fredell

Kommentarer

  • Hej Fabian, Alcudia är dessvärre en grupp som har utgått ifrån vårt sortiment, så det är inget vi har kvar utav. Gruppen är tillverkad i borstad konstrotting för att ge en naturligare känsla.
    Amanda