Underhåll av laserad utemöbel

Hej, jag undrar var man kan köpa den rekommenderade HT Finish som rekommenderas av er, att använda på grålaserad utemöbel? Hittar den inte hos er på nätet, inte heller hos min närmaste återförsäljare. Bor i Varberg.
Med vänlig hälsning, Kajsa
Kajsa

Kommentarer

  • Hej, HT Finisher är en produkt som har utgått ifrån vårt sortiment. Vi erbjuder nu istället en vattenbaserad olja till våra laserade möbler. Ni hittar produkten här.
    Amanda