Trasigt parasoll Hillerstorp lyx 335

Vårt parasoll köptes för två år sen och nu har en av träpinnarna gått av. Hade förväntat oss att det skulle hålla längre när produkten heter ”lyx” och vi har förvarat den inne på vintern och förra sommaren var det knappt uppfällt med tanke på vädret.

Kan man byta ut/köpa reservdelar?

Med vänlig hälsning, Hanna Östman

Hanna Östman

Kommentarer

  • Hej,

    Det går dessvärre inte byta ut/köpa reservdelar för tillfället.
    Vi kommer att utöka reservdelssortimentet till kommande säsonger men i nuläget finns det inga reservdelar/delar till parasollerna.
    Tommy