Trämöbler utan plastfärg?

Hej!
Är några av era trämöbler behandlade med nåt annat än plastfärg?
Tack på förhand!
Sara
Sara Nilsson

Kommentarer

  • Hej! Våra trämöbler är behandlade med lasyr eller färg för utomhusbruk och vi använder vattenbaserad lasyr eller vattenburen täckfärg (målade möbler).
    Tommy
  • Tack Tommy! Tolkar det som att alla trämöblerna är behandlade med plastfärg. Finns det möjlighet att beställa obehandlade möbler från er? Tack igen!
    Sara Nilsson
  • Vi erbjuder dessvärre inte obehandlade möbler i vårt sortiment.
    Amanda