Trädgårdsbord

Hej Har precis köpt ett Nova matbord... bordet är inte plant... några ribbor ligger inte emot underliggaren, utan har rest sig och flexar... ska det vara limmat eller hur löser vi problemet ? Mvh Tommy

Tommy Johansson

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    Bordsskivan ska vara limmad. I detta fallet så skulle jag lägga upp en reklamation.

    Om du har köpt en produkt hos en återförsäljare så ska du göra reklamationen till den återförsäljare där du köpte produkten. Om du har köpt en produkt direkt av Hillerstorp (i webbshoppen) som du vill reklamera så gör du det på reklamationssidan. Fyll i fälten på sidan och skicka in din reklamation. Vår After Sales-avdelningen återkommer med ärendenummer till dig och återkopplar med status och besked så snart som möjligt.
    Tommy