Tassar Nydala!

Alla 4 "plasttassar" till en av våra positionsstolar Nydala är borta. Går det att köpa nya?
Lars

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här. Plasttassar är dessvärre inget vi erbjuder i nuläget. Vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande, så håll gärna utkik på vår hemsida.
    Amanda
  • När kommer tassarna in i reservdelssortimentet? Eller går det att beställa via återförsäljare?

    Det finns fler än Lars som saknar dessa.
    Göran
  • God dag Göran,

    Detta är tyvärr inget vi vet i nuläget.

    Ha en underbar dag,
    Bertil
  • Hei!
    Har dere fått inn disse nå?
    Det er nok mange som trenger slike, og det må da være en enkel sak å skaffe for dere?
    Eirik
  • Nej, vi har dessvärre inte fått in dem i lager än.
    Adam