Stång till parassoll 231000

Hej.
En kraftig vindbruk fällde vårt hopfällda parassoll med fot och allt. Stångdelen som sitter i foten knäcktes.
Finns reservstång att tillgå?
Art nr på parassollet: 231000
Mvh
Tomas
Tomas Torstenson

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har tyvärr inga reservdelar till våra parasoller i nuläget.
    Vi kommer att se över reservdelssortimentet och uppdatera det för kommande säsonger.
    Tommy
  • Tråkigt att höra. Är det något som gärna går sönder / knickas när ett parassoll välter är det just stången som sitter i foten.......tunt material i röret.
    Det blåser ofta på västkusten........
    / Tomas
    Tomas Torstenson