Slöinge hammockdynor

De verkar helt slut överallt och jag hittar inga hammockdynor som har samma mått. Vart hittar jag hammockdynor som passar min slöinge-hammock?!
Maria Marre Gustafsson

Kommentarer

  • Slöinge hammockset är dessvärre slut för säsongen. Till Slöinge hammock passar även modell 98, Milano dyna hög 98. Ni hittar dem här.
    Amanda
  • Har ni ingen som är tre i en, som sitter ihop liksom? Eller kommer slöinge tillbaka?
    Maria Marre Gustafsson
  • Nej dessvärre inte, dynorna är tyvärr slut för säsongen. Kommer in tidigaste först till nästa vår. Slöinge är en produkt som endast säljs till Trademax/Bygghemma-gruppen.
    Amanda