Skruvar mm till hammocktak

Hej, jag har både taktvärslå och stång till hammocktak et. Men, påsen med skruvar etc är spårlöst borta. Hur ersätter jag dessa? Vad behöver jag köpa?

Lena Heuts

Kommentarer

  • Vi säljer dessvärre inte skruvar separat till någon av våra produkter. Vi ber därför att få hänvisa till en järnhandel eller en bygghandel för detta inköp.
    Adam
  • Det förstår jag. Men behöver veta vilken typ av skruv dvs dimensioner etc. Finns det möjligen foto på vad som ingår i det kittet.
    Lena Heuts
  • Till metallstängerna kan du använda dig utav M6 40+mm skruvar.
    Till tak-tvärslåarna kan du använda dig utav M6 64mm + vingmuttrar/muttrar.
    Tommy