Saknar skruvar till min hammock efter flytt

Hejsan,
Jag har blivit av med skruvarna till min hammock efter att jag flyttat. Var kan jag köpa hela skruvsatsen då jag kan sätta upp min älskade hammock igen ?
Ulrica Sunnanstaf

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har en komplett beslagslåda till våran Dalom/Slöinge hammock.
    Beslagslådan hittar du här nedan.

    RESERVDELSPAKET BESLAGSLÅDA HAMMOCK - Hillerstorp.se
    Tommy
  • Hej igen,
    Jag är osäker på om det är en Hillerstorp då jag köpte hammocken på Brisak för cirka 17 år sedan.Finns det chans att reservdelspaketet fungera även om det inte är en Hillerstorp?
    MVH Ulrica Sunnanstaf
    Ulrica Sunnanstaf
  • Hej,

    Våra beslag är anpassade för våra möbler, så det finns en väldigt stor chans att det inte skulle fungera om det inte gäller en Dalom eller Slöinge hammock.
    Tommy