Reservdelstak

Hej!

Jag skulle behöva köpa ett nytt tak då en storm rivit ner grenar på takstommen på vår paviljong och den har gått sönder och behöver bytas ut.

Såg att den är tillfälligt slut på er sida och undrar när den kommer in i lager igen.

https://www.hillerstorp.se/sortiment/reservdelar/reservdel/reservdel-luxor-3x4-takkonstruktion--103604

Ha en solig dag!
/Jennifer
Jennifer Larsson

Kommentarer

  • Vi har dessvärre inget bekräftat datum för artikeln i nuläget, utan delen beräknas inkomma i vårt lager senare i vår. När vi får mer information kommer artikeln uppdateras på hemsidan med ett datum. Så håll utkik där! Önskar dig en fin dag!
    Amanda