Reservdelar

Hej, är fortfarande nöjda med våra möbler och jag har bytt trä en gång förut. Nu undrar jag om ni har färdiga träpaket att sälja. Om inte, vilket sorts trä rekommenderar ni att jag köper i så fall?
Tack!

Robert

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Tyvärr verkar det som att produkterna på bilden inte är våra. Våra produkter är oftast märkta med Hillerstorps emblem. Utifrån bilden kan jag dessvärre inte avgöra vilken tillverkare produkterna kommer från.

    Vi beklagar att vi inte kan vara till mer hjälp.

    Tommy
  • Hej,

    Ok, men är du helt säker? 😊 Jag trodde att det helt säkert var Hillerstorp. Jag har dock bytt ut allt trä en gång förut och de är någon stans mellan 10 och 15 år. Tror det var brunt trä först.

    Mvh Robert
    Robert
  • Hej,

    Jag är helt säker på när jag kikar på ställningen.
    Tommy
  • Hej! Vill beställa reservdelar till Hammok Dalom. Hur gör man?
    Per-Samuel Nisser
  • Hej,

    Reservdelarna till Dalom hammock finns.
    Vi har taktvärslåar, hammockrör samt beslagslådor till Hammocken.
    Du hittar reserdelarna här nedan:
    Reservdelar till dina utemöbler - Hillerstorp.se

    Tommy
  • Hej! Kollade på reservdelar, dels taktvärslå till Falom Hammock vit dels tygtaket till Dalom vit. Båda slut i lager. Ställde mig på bevakning. Räcker det? Hur länge kan det ta att få dessa delar? Per-Samuel Nisser
    Per-Samuel Nisser
  • Hej,

    Taktvärslåar i vit kommer att packas inom en snar framtid.
    Tygtak kommer först att finnas till våren 2025.
    Tommy