Rengöring duk Skanör

Hur rengör jag enklast duken, efter regn och nedfallande löv mm är duken brun.
Anders

Kommentarer

  • Regelbunden rengöring är viktig för att hålla tygtaket fri från smuts, damm och andra föroreningar. Använd en mild tvållösning och en mjuk borste eller svamp för att rengöra taket och eventuella andra ytor. Skölj av med rent vatten och låt tygtaket torka helt.
    Tommy