Pergolux mått

Hej,

Vi undrar hur följande mått är:
-hur långt är det mellan ytterstolparna
-hur långt är det mellan innerstoplar-hur tjocka är stolparna
Kanske ni har en ritning med alla måtten som ni kan bifoga?

Vänligen,
Marta Karpestam

Kommentarer

  • Längd
    Mått mellan ytterstolparna + fot är 386 cm.
    Mått mellan innerstolparna - fot är 342 cm.
    Foten är 22 cm, 6 cm på respektive sida av stolpen. Stolparna är 10 cm.

    Bredd
    Mått mellan ytterstolparna + fot är 292 cm.
    Mått mellan innerstolparna - fot är 248 cm.
    Foten är 22 cm, 6 cm på respektive sida av stolpen. Stolparna är 10 cm.
    Amanda
  • Hej,

    Måttet är 395 cm enligt er hemsida, det velar inte vara mellan stolparna. Vart är det måttet?

    Dessutom undrar jag hur hög pergolan är vid högsta punkten.
    Marta Karpestam
  • Det mått som är angivet som 395 cm är längden på förpackningen. Den totala längden inklusive takribborna är 400 cm upptill. Höjden är 235 cm.
    Amanda