PERGOLUX 300X400 CM, Fullständiga mått

Hej, jag vill gärna köpa denna pergola. Behöver dock veta exakt vilka mått som gäller för att kunna veta om den passar på vår altan. Är bredden 300cm medräknat med takribborna som sticker ut? Om inte, hur långt sticker de ut? Det står att höjden är 235cm, gissar att det är högsta punkten, men vilken är lägsta punkten på taket? Pergolan kommer stå över vår altandörr så det är viktig info för oss. Tack på förhand.
Med vänlig hälsning,
Magnus
Magnus Bäckman

Kommentarer

  • Vad roligt att du är intresserad av en Hillerstorps-möbel. Bredden är 300 cm medräknat takribborna. Den totala höjden för pergolan är 235 cm, det är 222 cm upp till takribban och 186 cm upp till tygtaket (uthängt). Hoppas det besvarade dina frågor.
    Amanda
  • Hej! Tack för snabbt svar. Då kommer den passa perfekt. Kanon!
    Magnus Bäckman