Paviljongtak som reservdel till 3x4m paviljong

Hej! Jag har en paviljong (3*4m) som är några år gammal som taket har gått sönder på. Jag undrar om det finns och köpa ett nytt tak? Såg att ni har tak men osäker på om det passar till den stommen jag har? Har ett Art.no3813040 om det hjälper. Mvh Lilly Engblom

Lilly Engblom

Kommentarer

  • Hej,

    Tygtak finns att beställa i vår webbshop.
    Tak till våra 3x4 paviljonger har art.nr:
    363040822 - ljusgrå
    363040222 - beige
    Tommy
  • Ja, jag såg det. Men passar dom tygtaken till en stomme som är köpt för ca 6 år sen?? Mvh
    Lilly Engblom
  • Dom passar din stomme om artikelnumret är 3813040.

    Tommy
  • Okej! Vad bra. Tack för snabbt svar. Mvh
    Lilly Engblom