Paviljongtak

Undrar om paviljongtak Gazebo/Canopy passar till Göteborgs paviljong?
Maria Åhsberg-Nieminen

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Gazebo/ Canopy passar Göteborgspaviljongen. (Om paviljongtaket kommer från Hillerstorp)

    Vår paviljong Luxor har sålts under olika namn av återförsäljare, såsom Kreta, Göteborg, Flora, Caldera och Gazebo. Trots att de sålts under olika namn så är de konstruerade på exakt samma sätt och erbjuder samma funktion.

    Hoppas detta svar hjälper dig.

    Ha en trevlig helg!

    Tommy