Paviljong Luxor

Jag köpte för några år sen en paviljong Luxor 3*4 ljusgrå där taket hade en plastförstärkt insida så den blev riktigt vattenavvisande. Jag har fått byta taket och köpte ett nytt. Har ni ändrat kvalitet på detta efter som det regnar igenom taket och det inte verkar finnas någon plast på insidan. Det är väldigt irriterande då meningen var att kunna ha dynor där när det regnar.
//Göran
Göran Hallström

Kommentarer

  • Hej Göran,

    Jag antar att det var ett X år tillbaka du köpte ett tak med plastförstärkt insida.

    För att säkerställa att vi arbetar mer hållbart och miljövänligt beslutade vi att byta ut vår tidigare PVC-behandling till en PU-behandling på paviljongtaken. Denna förändring var ett steg mot att minska vår miljöpåverkan och erbjuda produkter som följer våra krav.

    PU-behandlingen är ett mer miljövänligt alternativ.

    Tommy