Paviljong

Köpte en paviljong av er som jag vill egentligen säga jag är nöjd med problemet var att en del i taket en svart hållare var böjd. Men vi steate upp det och hade de i två veckor då var två sidor helt förstörda.. Tyckte de borde varit bättre kvalité när man betala 7000 för något. Blev väldigt besviken och undrar hur jag går till väga får man någon komesation?

Mvh erika
Erika

Kommentarer

  • Vänligen ta kontakt med den återförsäljare där du köpte produkten för att lägga upp ett reklamationsärende. De kommer behöva bilder och kvittokopia. Har du köpt produkten från Hillerstorps egna webbshop www.hillerstorp.se ber jag dig lägga upp ett reklamationsärende i vårt reklamationsformulär som du hittar här: Reklamationsformulär.
    Amanda