Parasollskydd

Hej!
Jag ser att det finns ett särskillt skydd (art. nr 957) till SideWinder XL. Min återförsäljare har inte det, men de har art nr 955 istället. Passar 955 till SideWinder XL?
Mvh
Mats
Mats Bolander

Kommentarer

  • Art. 955 passar dessvärre inte till våra hängparasoller, utan då är det art. 957 som passar.
    Amanda
  • Går det att köpa art. 957?
    Sas
  • Nej, art nr 957 finns inte i lager detta året, men kommer in igen till nästa år.
    Mvh
    Adam