Om dynorna är vändbara?

Vilka av era dynor är vändbara så att det inte spelar nån roll vilken sida som används?
Christina

Kommentarer

  • I stort sett är alla våra dynor vändbara nuförtiden. Dock kan det finnas eventuella undantag.

    Amanda
  • Ok kan du säga vilka som är undantag? Så man inte beställer fel?
    Christina Hallin
  • Återkom gärna med vilka dynor/dynmodeller du är intresserade av så ska jag hjälpa dig.
    Amanda
  • VIKDYNA HÖG FLOCK
    Är denna vändbar?
    Ann-kristin
  • Hej,

    Jag kollar upp och återkommer.
    Amanda